Komentarze po Sao Paulo GP IRG GTE

07/10/2018 - 23:09
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1428
Registration: 16/01/2013 - 23:45
otwieram
Edited by: mr_jaro - Sun, 07/10/2018 - 23:16

It's all about THE GAME

07/10/2018 - 23:11
Szymon Piwinski
Szymon Piwinski
User
Posts: 217
Registration: 11/03/2013 - 13:31
Proponuję za dwa tygodnie ;d

Obrazek

"Najważniejsze jest zyskać tam, gdzie możesz zyskać jak najwięcej"

07/10/2018 - 23:17
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1428
Registration: 16/01/2013 - 23:45


poprawione
Edited by: mr_jaro - Sun, 07/10/2018 - 23:18

It's all about THE GAME

08/10/2018 - 14:08
Pyjter
Piotr Sojda
User
Posts: 26
Registration: 11/12/2016 - 08:20
Czy rzeczywiście opłaca się w R2 na starcie tankować do pełna by potem dolewać mniej? Zdziwiło mnie to oglądając transmisje.
08/10/2018 - 14:41
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1428
Registration: 16/01/2013 - 23:45
Patrząc po tym co zrobił stepek? jemu się opłaciło zalać mniej

It's all about THE GAME

08/10/2018 - 16:45
Pyjter
Piotr Sojda
User
Posts: 26
Registration: 11/12/2016 - 08:20
No, ale wiekszość miała zalane po korek.
08/10/2018 - 16:53
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 864
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Pyjter, ale to zależy od kierowcy. Krótkie pytanie: ile zyskasz na miękkiej gumie z mała ilością paliwa w stosunku do tego co stracisz na tankowaniu? Ja nie umiem utrzymać takiego kwalifikacyjnego tempa dość długo, zawsze coś stracę więc wolę czysty zysk na (krótszym) tankowaniu.

Ale już inny kierowca potrafi wycisnąć maksimum z lekkiego auta i ma czysty zysk z lepszego tempa.
Edited by: modlicha - Mon, 08/10/2018 - 16:54