IRG Formula 2019 GP Abu Dhabi

01/12/2019 - 23:02
dadik
User
Posts: 56
Registration: 29/10/2017 - 15:07
Witam,

Dzięki za cały sezon! Cholernie szkoda ostatniego wyścigu bo forma i tempo wyścigowe były naprawdę dobre. Strategia również.
Spodziewałem się finiszu w pierwszej 5, być może były nawet szanse na cokolwiek więcej. Przez spalony na pierwszych metrach silnik nie wyszło.

Wielkie dzięki dla zespołu Infinity Racing. Kilka razy duże punkty mi uciekły z różnych przyczyn - szkoda, bo gdyby nie te straty mogliśmy w drużynie zdobyć mistrzostwo. Za angaż dzięki Szymek. Za wsparcie w ustawieniach auta podziękowania dla Pawła Lewandowskiego i Daniela Stepkowskiego.

Dzięki dla chłopaków z Friendly F1 Team za gościnność i przejechanie wspólnie kilku wyścigów.

Dla Administracji oraz komentatorów gratulacje za dobrą robotę!
02/12/2019 - 12:52
brato
Tomasz Grobelny
Moderator
Posts: 562
Registration: 22/04/2013 - 12:59
Wstawiam zamiast komentarza żeby sobie każdy zobaczył czy i co mógłby poprawić i po to, żeby było jasne że to nie parodia tylko brak ogarnięcia u niektórych kierowców.
Mi osobiście już przeszło, ale nie ścierpie komentarzy że to nasza wina, sami sobie to zafundowaliśmy jako kierowcy a o restartach było mówione i pisane tyle razy, że nie chce mi się nawet odpisywać.















Edited by: brato - Mon, 02/12/2019 - 12:58
02/12/2019 - 13:00
pocisk
Moderator
Posts: 777
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Ale wiesz Tomasz, że to niekoniecznie musi się pokrywać z czerwonymi polami wyświetlanymi przez grę?
02/12/2019 - 15:20
Seba_HWK
Sebastian Kosmala
User
Posts: 60
Registration: 05/01/2017 - 16:38
Już kilka razy staliśmy zdecydowanie za długo, ale teraz to już była gruba przesada. Ustawiam się zawsze tak jak gra wskazuje. Dlaczego w innych ligach nie ma takiego problemu ze startami?
02/12/2019 - 15:29
modlicha
Piotr Wojdylo
Administrator
Posts: 947
Registration: 15/06/2014 - 18:34
Pocisk - to łatwo zweryfikować, sprawdzając ustawienie zaraz po najechaniu i potem sprawdzić kogo gra o ile przesunęła tuż przed samymi światłami. Ale zajrzę też do def mode i porówna pola vs ustawienia realne na torze.
Dodatkowy błąd kierowców to ciągłe próby wycofywania i ponownego ustawiania się na polach. Jestem przekonany, że nie pozostało to bez wpływu na wydłużenie startu przez rf2. A widziałem aż 3-4 kierowców którzy to robili.

Do tego chłodzenia. Wiem że niektórzy przycwaniaczyli z chłodzeniami. Ja miałem 8 przy 29 stopniach w Abu Dhabi, ale wiem że byli tacy co mieli 4. No więc?
Edited by: modlicha - Mon, 02/12/2019 - 15:30

 

02/12/2019 - 20:09
PLkris
Kris Kaczmarkiewicz
User
Posts: 213
Registration: 28/02/2013 - 19:48
Ja od początku jak tylko jeżdżę w rf2 staje na polach po zgasnieciu strzałki . Dla mnie to wyznacznik prawidłowego ustawienia i na tym wyścigu też tak zrobiłem.
04/12/2019 - 21:19
brato
Tomasz Grobelny
Moderator
Posts: 562
Registration: 22/04/2013 - 12:59

Pawle - niebieskie pola to pola startowe, najbardziej prawidłowe jest stanięcie przednią osią na wysokości żółtej linii
04/12/2019 - 21:35
PLkris
Kris Kaczmarkiewicz
User
Posts: 213
Registration: 28/02/2013 - 19:48
Wniosek mam taki że strzałki nie pokrywają w 100% miejsca zatrzymania. Mój bolid stoi dużo za daleko a strzałka podczas podjeżdżania zgasła. Należy chyba po zgaśnięciu przejechać kawałek dalej. Pytanie czy moje zatrzymanie jest nieprawidłowe? Skoro strzałka zgasła a ja od razu się zatrzymałem to chyba nie.