Mod IRG Formula 2018

18/03/2018 - 23:27
pocisk
User
Posts: 703
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Zakładam temat informacyjny odnośnie moda IRG Formula 2018 i spraw z nim związanych - gdyby ktoś miał jakieś problemy lub chciał się podzielić swoimi ustawieniami.



Od siebie wstawiam info o nowym systemie pokazywania uszkodzeń.
Odkryłem to dzisiaj podczas testów na ligowym serwerze:


Gdy zaliczymy tzw. kontakt (nawet najmniejszy) z bandą lub innym obiektem na torze - odpowiedni element auta podświetli nam się na jasnoniebiesko. Nie musi to jednak oznaczać uszkodzeń body czy zawieszenia





Gdy zaliczymy poważniejszy kontakt - wybrany element podświetli się na ciemnoniebiesko. To już może oznaczać uszkodzenia body lub zawieszenia:






Gdy w boksach naprawimy tylko body, zniknie nam ciemnoniebieskie podświetlenie, pozostawiając tylko jasnoniebieskie oznaczające pozostałe uszkodzenia (w tym przypadku zawieszenia):






Może to się okazać trochę skomplikowanym, ale gdy nie jesteśmy pewni do końca czy mamy uszkodzenia czy nie, można to łatwo sprawdzić przywołując pit-stop i sprawdzając czy jest aktywna opcja napraw (Body/All) czy też nie (N/A).



Jak ktoś ma jeszcze jakieś spostrzeżenia / pytania to śmiało (jesteśmy tu by sobie pomagać).

19/03/2018 - 10:00
Michal Strukowski
Michal Strukowski
User
Posts: 59
Registration: 20/03/2017 - 17:49
Super wskazówki, zastanawiałem się właśnie czemu przy nawet najmniejszym otarciu bandy pokazuje uszkodzenie, a wychodzi na to, że to nie nusi być uszkodzenie :)
Ja mam pytanie. Gdy samochód jest poniżej10tys. obrotów (przykładowi 4 bieg i 9500rpm) i wciśnie się mu gaz w opór, to na jakieś pół sekundy (a to dużo straty przy przyśpieszaniu) obroty zatrzymują się na około 10900rpm, jak by to była jakaś elektroniczna blokada.
Czy tylko ja tak mam i czy to normalne?
19/03/2018 - 10:43
mr_jaro
Jarosław F.
Administrator
Posts: 1387
Registration: 16/01/2013 - 23:45
Rok temu tak samo się zachowywało, gdy wrzuci się zbyt duży bieg, to trochę wygląda jakby obroty skrzyni i silnika się dłużej synchronizowały na sprzęgle.

It's all about THE GAME

10/04/2018 - 23:02
pocisk
User
Posts: 703
Registration: 17/03/2013 - 15:09
Przenoszę tutaj temat odnośnie porównania czasów real F1 do naszego moda IRG 2018 bo Modlicha z Jarem pytali jak to liczę.

Kwalifikacje:
F1 - 1:27:958 SS
IRG - 1:24:944 SS (-3,014 s.)
IRG - 1:25:988 S (-1,970 s.)

Wyścig:
F1 - 1:33:740
IRG - 1:25:962 (-7,778 s.)
IRG - 1:31:784 (-1,956 s.) - najwolniejszy 28 hot lap na IRG

Speed Trapy / Vmax z kwalifikacji:

Vmax:
F1 - 327,1
IRG - 329

S1:
F1 - 252,1
IRG - 241

S2:
F1 - 276
IRG - 274

Linia S/M:
F1 - 301,5
IRG - 305

Szczegółowe wyniki F1 do zapoznania się tutaj:
https://www.fia.com/events/fia-formula-one-world-championship/season-2018/race-classification-0
U nas wiadomo gdzie szukać.

Na pierwszy rzut oka widać gdzie zyskujemy, a gdzie tracimy czas - dokładne wnioski wysłałem Piotrkowi.